Happy Family Day!

Tjing! Idag är Toronto öde, jag vet inte vad alla familjer hittar på men de verkar ha lämnat staden. På institutionen ekar det tomt, allt är nedsläckt & bara ensamma individer/immigranter ugglar runt i korridorerna. Har inlett 'Family Day' med att ge Ross 2 extra kulor fiskmat...det otacksamma djuret såg inte ut att bry sig nämvärt. Sitter & försöker klura ut vad jag ska hitta på senare idag för att 'fira', planen var ju manikyr, men insåg igår hur sjukt bortkastat det skulle vara på mig. Tillbringar man en 3-4 dagar i veckan med att klösa sig upp för 15 m höga väggar finns det liksom bara ett stadie som ens händer kan befinna sig i. Minsta antydan till naglar innebär att allt blir sjukt mkt svårare & betydligt mer smärtsamt. Har missat att klippa naglarna en gång = kände mig som Gail Devers, under tortyr... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0