Kontaktannons!

Might have someone specific in mind, men här kommer en liten lista på vad som går hem & vad som går fetbort:

1) Enormt viktigt att personen får mig att skratta! Obekväm tystnad gör att jag får panik, major...
2) Jag är en sådan som hänger på det mesta men kan själv vara lite för bekväm för att hitta på ngt = energi är bra!
3) Han måste vara längre...vill inte känna mig som en amasonkvinna
4) Rent utseendemässigt...jaaa, hur är det nu? Faller jag kanske för en viss typ av killar? ;) Har kanske en liten svaghet för mörkt hår...& muskler...
5) Han måste vara äldre, finns en rad olika anledningar till detta, orkar bara inte dra dem just nu

Vad som inte funkar...

1) Veka killar, det kryper i kroppen på mig när jag ser killar vela!
2) Långa naglar, gaaah! Så äckligt att det inte finns!
3) Omotiverade killar, de måste ha lite driv, vilja göra något med sina liv & sina karriärer! 
4) Killar som sportar digitalklocka, det slutar man med när man är 8... 
5) Killar som är överdrivet välansade, parfymerade & har typ manikyr!
6) Tubsockor, sandaler, t-shirts med flerfärgstryck av djur, reklamkepsar... 
7) Jo & så funkar det inte om de vickar på ändan när de går...

Shit, & jag som brukar predika för en av mina vänner att hon måste sänka sina krav om hon inte vill sluta upp ensam... Well, Magnus du har inget emot om jag & mina katter flyttar in hos dig pa gamla dar va? ;) 


Kommentarer
Postat av: Mariélle

Jag skulle lägga till öronhår, byxorna för högt upp/långt ner i knävecken och/eller instoppade i sockarna, om killen de facto får på sig mina jeans och vegetarianer på big no no listan. Hur skulle jag någonsin kunna dejta en människa som inte äter kött? Det finns inte, jag är köttmänniskan nummer ett.

2008-02-12 @ 21:42:29
Postat av: Ida

Gaaah, byxor nedstoppade i sockorna! Det ar sa hemskt att jag helt lyckats fortranga det! Hm, men jeansen vet jag inte riktigt...tycker att det ar sa fint nar de har breda axlar & ar sma over hofterna...:)

Sa du tycker inte att jag ar helt orimlig i mina krav?

2008-02-12 @ 22:16:59
Postat av: Mariélle

Du är inte orimlig alls, man kan ha i princip vilka krav som helst, men sen när man träffar prince charming kommer man ändå att slänga den mentala listan för hans bra sidor kommer ändå att överglänsa skräckbitarna. :)

2008-02-13 @ 09:39:26
Postat av: magnus

Hur många gånger har jag hört denhär listan? jag har ärligt tappat räkning på hur många siffror det är i antalet gånger, 2,3,4 siffrigt? Det är en bra lista dock.

well, nog skulle vi säkert kunna spela yatzy ett tag men man ska ju tänka över alternativen, ättestupet perhaps? ;)

2008-02-13 @ 13:28:19
Postat av: Ida

M - Hm, tja hoppas kan man ju!

m - Jo men det ar ju DU, sjalvklart har du fatt hora den x-antal ganger, men tank pa alla andra! & tack, skont att hora att du tycker att den makes sence...

Shit vad mkt yatzy det skulle bli! & te! Blir det for mkt av det goda far jag val koppla upp karbinhaken! :)

2008-02-13 @ 16:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0