Pick up...

När Paul, Rob & jag umgås händer det alltid lite skruvade saker. Jamie försöker i regel hänga med på ett hörn, men han har liksom en annan typ av mental gräns än vi. På något vänster plockade vi igår upp en random tjej på TCA (Emma; trevlig men inte bra på bilaying - hon sänkte mig i golvet 2 gånger...). Drog sedan iväg till vår favorit pizzeria för sen middag & öl. Hade supertrevligt & skrattade merparten av tiden så att jag grät. Roligast var när Emmas 'typ kille' ringde upp henne & Paul plockade av henne telefonen & började prata med honom, efter ett tag räckte han över mobilen till mig:

Moi - Hiii!
tk - Eh, hay... Who are you?
Moi - My name is Ida, I'm from Sweden! You can call me Inga if you want to!
tk - Oki... So, how do you know Emma?!
Moi - Oh, we just picked her up at the TCA! And brought her out for dinner, we plan to corrupt her!
tk - Corrupt, in what sense?! What are you talking about?
Moi - We were talking about latex and shaving... Speaking of shaving, you'll have to talk to my hairy Scottish friend!


Rob tog över luren & brääääkte fram något på skotska - moi satte ölen i näsan = Paul simulerade Heimlischmanövern på mig... Resten av pizzerian glodde... :) I love them!
   

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.. stackars "typ kille". :P Kul blogg du har. :)
Och ja, frukosten är det viktigaste målet om dagen. :D

2008-02-16 @ 21:32:46
URL: http://alterica.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! Jo det var lite synd om honom, han hangde inte helt med i svangarna! :) Far jag inte massiv frukost sa ar dagen i princip forstord, imorse molade jag i mig en rostad macka med keso & tomat, blabarsyoghurt med farska jordgubbar, torkade tranbar & 'kanelvetekuddar', ett apple & tva koppar te...

2008-02-16 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0