Promised...

Att du skulle få ett eget inlägg någon dag & tjing, här är det! Saaaknar my baby-brother! Hade velat ha dig här nu så att vi hade kunnat flamsa, dricka vin, hysterieskratta åt interna skämt & plåga varandra med 'Shag, marry & push over a cliff'! Hmpf, i brist pa 'the real thing' så får jag reta Rob istället, det funkar det med... But you are nr1, Korn! ;) & du, när du har funderat ut ett uppslag för den där dagen som vi diskuterade, hör av dig. Because, frankly my dear...ditt första upplägg toksög din lille stolle! :P 

Now... STARBUCKS!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig kväll! :)

2008-02-11 @ 18:48:09
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack, fast har ar klockan bara lite efter ett pa dagen! :)

2008-02-11 @ 19:18:26
Postat av: Maja

Va fin du va på bilden!! :D Tyker jag känner igen din bror. Hmm, kund kanske...

2008-02-12 @ 18:58:27
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Tack, det ar min Dr Zhivago look som jag alltid sportar nar jag ar hemma, till min familjs fasa (men Idaaah, folk tittar ju!)! Om du nagon gang har traffad en milt forvirrad 18-aring med i snitt 2000 kr i mynt sa ar det kara bror... :D

2008-02-12 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0