& en positiv nyhet!

Sverige har inte världens högsta självmordsstatestik så som de har hävdad på institutionen! Felunderrättade är vad de är! Uuum, brister lite att de inte har kollat upp sina påståenden, backning vad gäller vetenskapligt förhållningssätt! :) Som ung tjej är det tuffast att bo i södra Indien, självmordsfrekvensen där är skyhög. Med tanke på vad Megha har berättat för mig om hur svårt vissa av hennes vänner där har att passa in i samhället (krock mellan det traditionella & den moderna, usel kombination...) så är det bara att konstatera att man är galet lyckligt lottad. Visst, ma & pa anser väl att det är bäst att jag är singel för tillfället, med tanke på min karriär, men de skulle aldrig förbjuda mig att göra vad jag vill eller sätta press på mig att göra ngt som de vill. Thanks god for that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0