I don't want to!

Urk, måste läsa igenom ett ton artiklar & tåta ihop en PP-presentation till på onsdag. Världens tråkigaste ämne - Snowball Earth. Me don't like! Det fanns inga växter & typ inga djur & knappt någonting över huvud taget (det var ju typ fucking dag ett enligt bibeln!) så vaaaarför ska jag bry mig?! Hulk, tycker så synd om mig själv. Alla andra ämnen var jätteintressanta & så lyckas jag dra mitt eget namn till just detta ämne... Oh, berättade ju aldrig hur själva utlottningen gick till! Jean-Bernard skrev upp alla våra namn på små papperslappar & sedan fick jag dra ett namn till varje ämne eftersom jag var den som såg mest oskyldig ut... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0