Knasiga katter...

Oki, nytt crazy old crown inlägg men jag bara måste. Slutar inte att förundras över vilken besynnerlig uppsättning katter som vi har begåvats med. Wilma & Silly har ju alltid gillat att bada bastu & nu har min lilla Totte också helt hakat på det beteendet. Däremot trodde jag ändå att han skulle vara ensam om att gilla att bli gungad... Busade runt med honom alldeles nyss & grabbade tag i min gamla picnic-korg & ställde fram den på köksgolvet - tog typ två sekunder innan Totte spinnandes hoppade ned i den. Därefter tänkte jag bara småbusa lite med Silly & började gunga henne istället, vilket hon gillade! Tvingades således även testa med Wilma och även lilla prinsessan tyckte att denna nya lek var oerhört underhållande. Faktum är att hon vägrade att kliva ut ur korgen när jag slutade utan låg kvar & tittade uppfodrande på mig... Nope, de är mkt märkliga små djur alla tre. For sure...

image235
Iiiiks, men jag ser ju helt gravid ut på detta kortet! Neeej, nu blir det tibetanskmunkdiet & boot camp som gäller för moi...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0