Lessons in life...

Man lär sig alltid något nytt här i livet (& gör man det inte kan man lika gärna lägga ned enligt mig)! Igår testade jag att dricka Margaritas för första gången; me love! Så, så gott! En annan sak som jag lärde mig var att Margaritas innehåller is, mkt is... Efter en mango- & en limemargarita utvecklade jag major 'brain freeze' & beslutade mig för att call it the night. Hemresan var awful! Kanadensiska isvindar kylde ned mig utifrån & på insidan var jag bottenfrusen ned till bäckenbenet... Stapplade in i hallen blåfrusen, skakande & med det värsta 'anfallet' av likfingrar på länge. Krävdes fleesepläd & Drambuie för att tina upp mig igen. :) Satt & smuttade på min lilla drink ur Isoldes 'Peter the Rabbit' äggkopp & skrattade åt Robs försök att lära sig danska. Så underhållande!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0