And now...

Nu ska jag rusa tillbaka till huset, piffa till mig & sedan kommer underbara Vik & Scot & hämtar upp mig. Ska till Mark & Monica för super BBQ eftersom det är Mark's födelsedag! Ser verkligen fram emot att få träffa dem alla, även om en bit av mitt hjärta kommer att vara med alla underbara från TCA... Tänk om man hade kunnat dela upp sig, om man hade kunnat vara på mer än ett ställe samtidigt - i så fall hade jag omgående & utan tvekan delat upp mig & skickat iväg mig över Canada & världen...


Jag hade varit hos farmor - spelat yatzy & lekt med Sessan på gården

Jag hade varit ute i stugan med pappa - skrapat målarfärg & sedan barfota sprungit ned till ekan med vår kantstötta Kockumsbalja för att åka ut & fiska

Jag hade ätit lunch i solen på uteplatsen med mamma & Magnus - skrattat, ätit söt vattenmelon & omlokaliserat mig minst 3 gånger eftersom katterna snott sig runt stolen

Jag hade suttit ihopkrupen & druckit rödvin med Josefin - fnittrat & öst ut mitt hjärta

Jag hade varit ute & klättrat med Paul & Martin - vänt mitt ansikte mot solen, lett åt ormbunkar & skrattat åt Pauls skämt

Jag hade varit i Skottland - kramat Rob & försökt försäkra honom om att allt kommer att bli bra, bara man följer sitt hjärta & inte oroar sig för mkt...


Kommentarer
Postat av: carro

haha jag får väl trösta mig med det ;) har du gjort idag då? :)

2008-07-01 @ 17:24:43
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Ida

Planen är att tokfira Canada Day!

2008-07-01 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0