Dart Wader...

gick precis forbi - komplett outfit! Fick ett narmast ohammat begar att springa efter honom & puffa fram 'Are you my father?'. Ovriga karaktarer som jag sett inom de senaste 10 minuterna: Xena, otaliga Startrek Troupers, 2 Jeddis samt atminstonne fem klingoner. Sjalv kor jag pa minikjol & Polaris 22 troja - verkar funka det med. Dock inte lika bra som gardagens vampyroutfit - a sweet med folk som vrider huvudet ur led! Bilder kommer sedan. I ovrigt var gardagskvallen lite av ett fiasko, vilket i mangt & mkt berodde pa Sandras oerhort taskiga attityd till i princip allt... Snacka om att vara expert pa att dra ned stamningen. I slutandan gav vi upp, eftersom det var sa uppenbart att hon hatade varje sekund, & drog in till Bloor for ol. Mkt underhallande att knata nedfor gatan i balklanning, mitt svarta har som jag satt upp med ett strasspanne & tanderna inne! :)  

Kommentarer
Postat av: mgs

haha, Nice party! (stavas Vader, mm, ja) En lite fråga sådär, var Star Trek killarna utklädda från Orginal serien, The Next Generation eller Voyager? Fan, jag brinner för att hälsa på någon gång, den bajsiga detaljen är att jag aldrig verkar lyckas komma fram till dig när jag ringer, det fistfuckas hela tiden.

2008-07-13 @ 03:02:22
Postat av: Ida

Eeeh, I have nooo idea. What I do now är att det var galet underhållande!



& ja, vi måste styra upp ett besök! And - ringer ikväll!

2008-07-18 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0