Ehum, explanation...

När jag kom hem igår kväll insåg jag att referenserna i gårdagens sista inlägg kanske inte var helt glasklara för någon annan än moi... So, anledningen till att Mark deppade över min solbränna beror på att jag ska hjälpa till på Polaris 22 som går av stapeln denna helgen. Mark & Monica råkar nämligen vara med i styrelsen som sköter hela detta jätteevent & behöver någon som de litar på som ansvarig för access till hotellets alla lokaler - i.e. min roll i hela detta tokiga konvent! Vampyrsammanbrottet berodde således på att det är temat för fredagens stora bal... Moi tänker dock plocka upp lite blekt smink, investera i ett par huggtänder samt nya lösögonfransar, sporta min älskade vinröda balklänning samt min, av ma, inte speciellt populära svarta peruk - tror att det kommer att bli helt förbluffande bra! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0