En sweet sak...

med att hjälpa till på ett konvent som några av ens bästa vänner sköter är att man får en massa gratisförmåner! Således har jag tillgång till fri mat under hela helgen, passerkort till alla lokaler, möjlighet att sova över på hotellet, fixa gratis parkering åt alla mina vänner samt fri tillgång till äventyrsbadet! Me like! Känner jag mig själv rätt så kommer jag flitigt att utnyttja poolen under dagtid samt hospitality sviterna nattetid. Moi älskar nämligen det sistnämnda konceptet - är nog den bästa uppfinningen ever! Att bara kunna knata in på ett rum & få gratis mat & alkohol pga diverse skumma kontakter & omvägar är helt otroligt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0