Exempel

När moi är uppslukad av att skriva på ett arbete kan jag i princip bara tänka på det ämne jag skriver om. I nuläget kretsar således min värld kring Heinrich events, yngre Dryas samt Mexikanska Golfen. Detta har som vanligt resulterat i att mitt närminne krympt ihop till noll & intet. Vilket hitintills lett till att moi:    


1) Refererar till enskilda individer i en grupp som en & samma person. Således var alla som jag klättrade med igår Paul...

2) Har svårt att hitta ord & börjar allt som oftast meningar på svenska

3) Vaknade med ett skräckslaget pip vid halv fyrasnåret imorse - insåg nämligen att den lilla detaljen att jag jobbat hemma sedan i tisdags inneburit att stackars Ross inte fått ett endaste litet korn fiskmat sedan i måndags eftermiddag...


Jag kan dock lugna alla med att han lever & att jag nu knapprat in återkommande påminnelser på mobiltelefonen. Dock... hänger mitt huvud i skam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0