Ibland är livet lite smått ironiskt...

De som känner mig väl vet att jag aldrig känner mig bekväm utan smink, alltid känner mig alltför medveten om mina ärr när jag är osminkad, så att tillbringa en hel helg bland en massa andra människor utan något annat i ansiktet än solskyddsmedel är personligen ett stort steg framåt. Det är här som världens lite spefulla attityd kommer in, för trots detta har jag nog aldrig fått så mkt uppmärksamhet förut & ännu mer ironiskt - i princip den enda som inte stötte på mig var den som alla trodde att jag var ihop med... För det var fallet, alla antog att Martin & jag var ett par, vilket är fullt förståeligt med tanke på att vi delade tält & båda kommer ifrån Sverige. Moi är ju van vid att förknippas ihop med andra (läs Rob) men för stackars Martin blev det lite av en chock när Sparkey lutade sig över bordet under frukosten den första morgonen & sa 'I just want you to know that I think that you two are so cute together! And Martin, the first time I meet you out in Buffalo Crag you said that you missed your girlfriend - and now I really understand you; because Ida, you are just a little delight!'      


Kommentarer
Postat av: L

Vad kul :)

2008-07-07 @ 23:04:13
URL: http://fortunatefool.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja de var roligt att se när polletten föll ned! ;)

2008-07-07 @ 23:06:08
Postat av: Bella

Du håller på att förvandlas till mig Ida! Du slutar sminka dig och umgås mkt med killar :P

2008-07-08 @ 15:56:23
Postat av: Ida

Ehum, men jag tror att du är bättre på att vara uteslutande vänner med dem... ;)

2008-07-08 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0