Liten förklaring...

Har ju som sagt varit lite dött kring bloggen på sistonne & moi har väl försökt bortförklara det hela med solsken, klättring, trädgårdsarbete, åskskurar & travar med artiklar... Men sanningen är väl att jag inte riktigt har tid just nu dels av dessa anledningar men dels också för att jag gått & blivit kär. Mkt olämpligt rent tidsmässigt, mkt problematiskt rent praktiskt & mkt 'Meeen Iiiiidaaa!' överlag. You know me, det är aldrig okomplicerat & alltid lite överdrivet dramatiskt, men roligt & alldeles alldeles underbart!


Kommentarer
Postat av: Maja

Kärleken kan man aldrig hindra och man ska definitivt inte göra det. Njut av allt, gumman! Det är du värd!

2008-07-25 @ 21:26:13
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack, vad gullig du är!

2008-07-25 @ 21:32:42
Postat av: Maja

Jag menar det. You are my inspiration in life på många områden.

2008-07-25 @ 22:18:05
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack, det ska jag verkligen ta till mig & påminna mig om under stunder då allt inte är lika sprudlande underbart som vad det är just nu!



& jag hoppas att du vet att du också är en inspirationskälla, jag blir alltid helt varm när jag läser dina inlägg om H!

2008-07-25 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0