New trip to MEC

Svängde in på MEC igår för ännu ett dyrt litet besök. Denna gången köpte jag ett självuppblåsande liggunderlägg (rosa, speciellt designat för kvinnor...), klättrarstroppar till mina solglasögon, en bit rep för att tillverka en repelleringsbroms samt ett par korta klättrarshorts. Eftersom moi redan tidigare under dagen spenderat smärtsamt mkt på att fixa håret kändes det lite som att krama blod ur en sten när jag drog mitt kreditkort i kassan. Lyckligtvis kom Martin precis efter mig & genast kändes det inte så alldeles fruktansvärt att hosta upp $150, han handlade nämligen för ca $600... Only problem, behöver typ två ton med mer kit - så som sovsäck & hikingskor + att jag är onyttigt sugen på en egen slackline...

           
B-team, minus Martin              I can do it on my own! 


Kommentarer
Postat av: Ma

Duktigt, gör det ont i fötterna?

2008-07-06 @ 19:50:42
Postat av: Ida

Nä, men det känns i benen! :)

2008-07-07 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0