Det var som igår...

Detta med att Magnus tar studenten är ju som sagt lite overkligt. För det är ju min lillebror som vi talar om! Fatta, när han kom hade jag redan utvecklat en fäbless för skor, kunde jag fiska på egen hand & insett att födelsedagar var den tid på året som det gäller att önska sig så storvulna saker som det bara gick. Jag har alltid varit ååår före, & så helt plötsligt är lillebror färdig med gymnasiet?! Helt sjukt. Fast det är klart, det var himla länge sedan som jag stod där gastades på flaket... & minns det som igår, nja - var lite för bakfull för det. Fast jag minns åtminstone delar av vår lastbils-slogan: Vi ses på Nobelfesten, vart ses ni? NV3(A?) 


Kommentarer
Postat av: johanna

Saknar vårat prat på gymnasiet. Speciellt om du vet vem...

2008-06-14 @ 22:20:43
Postat av: Ida

Ja shit, henne kunde man prata om HUR MKT SOM HELST! :)

2008-06-16 @ 00:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0