För att komma över...

förlusten drog Martin & jag omgående & smålulligt till IKEA där vi tröståt köttbullar (han) & lax (moi). Sedan kittade vi upp oss på diverse nödvändigheter så som värmeljus, diskborstar & förvaringslådor. Dessutom köpte Martin väldigt optimistiskt 3 burkar inlagd sill som han har tänkt sig att våra stackars gäster ska tvinga i sig på fredag. Moi glodde äcklat & köpte istället på mig ballerina kex (pris i vår frågesport) & Annas pepparkakor. Pepparkakorna kommer att användas i en av mina påhittade svenska traditioner.


Break a traditional cookie in to pieces and think of all the aspects that you search for in a partner while you do so, then sacrifice the ‘twin cookie' under a tree before the dawn rises - and your ultimate partner will be revealed to you in your dreams!


Kommentarer
Postat av: Ma

Vi far imorgon till farmor för att fira midsommar med henne. Mgs är kvar i Lse.

Ha det så bra och hoppas ni får upp en bra stämning - hipp, hipp hurra!

2008-06-19 @ 22:08:47
Postat av: Ida

Ge henne en stor kram från mig! & det blir säkert superkul, klättrare ät så lättsamma! Kram!

2008-06-19 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0