Gaah, blev helt...

nostalgisk nu. Så där lite pinsamt gråtmjäkigt. Isch då... Lite mer fina stunder tillsammans med min underbare bror:

- Högsång för att väcka dig. Feliz Navidad & Jag mötte Lassie i tappningar som på något osannolikt sätt blir värre än själva orginalen
- Vårt oerhört roliga sms-utbyte om vem som hade det värst just då: moi apkissnödig & fast på kalfjället med en massa manliga geologer & prestationsångest, eller du på surströmmingsskiva med pappa & farmor (ahhhahaa!)
- Dina galet irriterande deckarböcker som du högläste ur som liten...
- Din totala oförmåga att komma ihåg släktingars namn - nååå, vad hette nu mormor?
- När jag tvingade dig att kissa över relingen eftersom det nappade för bra för att jag skulle ro in till land
- När vi gjorde listor över vilka personer som vi aldrig i livet hade velat tillbringa resten av vårt liv med på en öde ö! Gaah, jag säger bara B-M!
- Nyår detta året när jag var knasfull & du var knasfull & vi drog ut högtalarna på gården & lyssnade på Rysslands nationalsång till fyrverkeriet!  


Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: joel

jobbigt att sakna familjen... vet känslan...

2008-06-10 @ 15:36:01
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Ida

Um, det ar just nar det hander viktiga saker dar som det blir lite extra jobbigt...

2008-06-10 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0