I vilket fall...

Kommer jag nog att ha riktigt kul! För i princip alla (utom en störig klotrund 4: e generationens italienare som fortfarande envisades med att prata för högt, 'krydda' sitt språk med diverse Ciao bella & kyssa på hand - isch) som jag träffade igår var supertrevliga! Hade jättekul & hade svårt att inte vinfnittra under den högtidliga förklädesceremonin.


Dominic - Eh, Sarah... Is this the only size that we have?

Sarah - Ehum, yes. I asked them and it's a one size fit them all...

Dominic - Well...

Sarah - In there defence, it's not too small, it's just that I guess that the standard apron size is not measured after tinny Swedish girls.

Moi - Oh, I'll be fine! I'll just have to put a knot on the strap around my neck and wrap the other straps around me so that I don't step on them! See!

Dominic - Well, it's still quite obvious that it's too big, by far...



Snabbfotade innan jag sprang in till institutionen, men blev mer ett utmärkt exempel på en av mina stora brister - avståndsbedömning & känsla för vinklar! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. Hur gick det med tävlingen? nyfiken HAde ni en bra midsommar? Vi var på middag hos Franks mamma. Det var trevligt. Vi har haft åska idag, dock inte lika mycket som ni verkar ha. Tycker det är mysigt! Kram!

2008-06-22 @ 16:13:30
Postat av: Ida

Allt var FAB! & åska är bland det bästa väder som finns, oftast iaf! Kraam!

2008-06-23 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0