I'm a junkie...

Imorse när jag aptrött stod & vattnade trädgården med Isoldes måttligt fungerande trädgårdsslang kom jag fram till att moi är en projekt junkie. Det krävs liksom att jag ständigt har något att göra för att jag skall känna mig helt tillfreds. Exempel som styrker min slutsats:


1) Jag arbetar mot en PhD...

2) Projekt bli en bra klättrare - motion & kost har omformats för att jag ska bli riktigt bra

3) Trädgården - gud vet varför jag harvar runt där ute när den inte ens tillhör mig...

4) Skrapa trappen trären (ett ännu större frågetecken) samt måla om den

5) Hyser dessutom planer på att måla om vissa möbler samt att fixa till Robs gamla rum nu när det står tomt...


Tja, det sägs ju att sysslolöshet i princip är en enkelbiljett till depression så jag antar att det är sunt... Let´s say so! =) 


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag börjar förstå den där Bree-thingy :P Härligt att du har mycket göra. Själv blir jag ju stressad av att bara läsa det där. Hihi! Jag har precis lagat storkok, diskat, bakat och dammsugit. Känner mig riktigt huslig faktiskt :)

2008-06-12 @ 20:15:29
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, da skulle du ha sett mig i Lund! Jag var en HEMSK kalla till angest - la in egen gurka, renoverade om min walk in closet, ordnade fester for 80 sittande... Nu daremot - mkt mer light! :)



& du later som en riktig liten hemmafru du med! ;) Onskar att jag hade ork att baka nagon dag jag ocksa!

2008-06-12 @ 21:22:21
Postat av: Maja

Gu va jag saknar min missmor-adress, vem fan skriver tre s på en gång? :P



Jo, själv älskar jag att baka men det är inte ofta jag gör det. Förra killen ville inte jag skulle baka för han kunde inte motstå kakorna. Haha.

2008-06-13 @ 21:37:56
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Det dar kanner jag igen hemma hos mina foraldrar - vi bakar i princip aldrig dar. I Lund var jag jattebortskamd for jag hade sa mkt folk som bodde pa korridor sa ville de inte ha allt kunde man bara dra ut det i koket, alltid uppskattat! :)

2008-06-13 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0