Imorgon för mig, idag för dig...

10/6 2008, dagen då min lillebror tar studenten! Vilket är helt otroligt! Min lillebror... Börjar nog bli totalt pansiofärdig för - det var ju bara igår som...

- Du kallade dig själv för Kalle & släpade runt på din tygtiger Hobbe. Som jag klädde på en ballerinakjol & hängde i en löpsnara i ditt sovrumstak
- Katten Jansson bet dig i näsan (!?) & jag & pappa skrattade så att vi grät
- Du sprutade ut saft ur näsan när jag påpassligt sa Orvar korvar precis när du tog en klunk ur glaset
- Du var supersöt i din Gunde Swan mundering när vi var i Italien, du vet när du bara åt spagetti i en hel vecka
- Jag högläste ut 'Fish and Chips boken' när vi var på Irland
- Du sa åt Carl att det var ok för honom att bjuda upp mig på Eriks disputation, efter det att du druckit upp ALL kvarvarande bål i ett oövervakat ögonblick
- Vi knaspartade på Thereses Halloween fest i Lund! ;)
- Vi beslutade oss för att ändå ingen kan Thailands nationalsång...
 

Du är världens finaste & jag saknar dig otroligt mycket! Bästa lillebror - jag tycker så mycket om dig, det vet du eller hur? Kramar i massor just till dig Korn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0