Ish...

Vår kära institutions sekreterare har precis skickat ut ett av sina miljontals mail - only problem, denna gången går det inte att ignorera. Denna gången är det nämligen ett städmail; är inte vara kontor i godkänt skick när hon kommer runt för inspektion nästa vecka är vi i deep trouble. Nu kan man ju argumentera att hon bara är vår sekreterare, i.e. hon har inte så mkt makt - men tro mig, om du råkar i onåd hos Lynn ser hon garanterat till att ditt liv blir sjukt mkt mindre trevligt. So, nu är det bara att ge upp min kamp om vattenflaskorna med städtanten - för om inte min del av kontoret är i oklanderligt skick när Lynn tittar förbi kommer moi att få flytta ut till en kartong på gården...  

Kommentarer
Postat av: Jo

Vattenflaskor?

2008-06-04 @ 09:41:47
Postat av: Ida

Jag har forsokt uppfostra henne till att ta bort dem at mig, vilket fetmisslyckats sa har langt - & nu far jag ge upp den fajten... Suck.

2008-06-04 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0