Jag har...

flyttat min blogg nu. Det känns lite som om när man spelar Age of Empires & allt går fundamentalt fel med programmet - grafiken är stor, övertydlig på ett sätt som gör att jag känner mig lite idiotförklarad. Hoppas att detta är en barnsjukdom... Sedan suger det också att texten om 'Du far icke publicera något som kan vara stötande jada jada jada' har tagits bort. För nu måste moi kopiera in ä:n & å:n & ö:n från andra sidor. Vilket naturligtvis är ett i-landsproblem utan dess like men oerhört frustrerande i vilket fall!  

Nu klättra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Pust! Grafiken var bara temporar!

2008-06-05 @ 23:51:49
Postat av: joel

jag fattar inte... kan du inte bara ändra inställningarna på datorn? så du får in åäö menar jag...

2008-06-06 @ 00:25:59
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Ida

What?! Hur gor man det!

2008-06-06 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0