Jo!

Darling! Du vet i julas när vi hade så vansinnigt roligt åt mina överphotoshoppade bilder - checka funktionen jag hittade igår! Moi i tavelformat! Men gissa hur kul jag hade eller?! Fast hade ju varit ännu roligare om du varit här hos mig tillsammans med en massa rödvin... Eller glögg, alkoglögg - bland det godaste jag vet! Hm, undrar om jag kan övertala IKEA-personalen att skaka fram en flaska ur gömmorna? Fast då dör nog Martin, konversation i bilen i lördags:

Paul - So, Idaaah... Martin told us, before he meet you, that Swedish people are very reserved...
Moi - Do you think that I'm a typical Swedish person?
Martin - No.
Moi - I rest my case...


& jag hoppas att alla verkligen njöt av den lilla kaotiska inblicken i min mentala värld - i.e. Ida logik! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle vilja förstå mig på photshop, men nä. Förstår inget, nada. Hmm, det verkar dock riktigt kul. Kram!

2008-06-16 @ 23:38:06
Postat av: Ida

Det är jättekul, fast jag kan i princip ingenting jämfört med typ alla andra jag känner här! Kan visa dig lite nästa gång vi ses om du vill, kram!

2008-06-16 @ 23:49:26
Postat av: mgs

Men vafan? har du redan bestämt att jag ska börja klättra, I tell you, NO way, NO how NO HELL!

2008-06-17 @ 12:45:40
Postat av: ma

Vad fint, är det något speciellt kort på dig?

Hur gick det med första lektionen i måndags?

2008-06-17 @ 21:24:48
Postat av: Ida

Kooorn - Du veet att du kommer att ge upp förr eller senare, du vet hur bra moi är på att tjata! ;)



Ma - Tack! Nope, bara ett kort som jag tog på mig själv när jag var smålullig & uttråkad efter konferensmiddagen i Montreal!

2008-06-17 @ 22:17:21
Postat av: Jo

Det där såg ju riktigt bra ut, till skillnad från plastic fantastic i julas =)



Puss!

2008-06-18 @ 17:08:16
Postat av: Ida

What? Inte negga plastic fantastic! Även det har ju sin charm! :) Hoppas att allt är bra med dig, vart är du just nu så att jag vet vart jag kan ringa när jag får ett litet andningsuppehåll!



Puss!

2008-06-18 @ 17:14:56
Postat av: Jo

Just nu är jag hos systeryster. Om du inte har telnr. så kan jag maila det.

2008-06-19 @ 15:35:32
Postat av: Ida

Det hade varit super om du hade kunnat göra det! Hm, eller å andra sidan - jag är ju kapabel till att hantera en dator någotlunda så jag antar att jag bara kan checka på gulasidorna...

2008-06-19 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0