Just for me!

Idag beslutade jag mig förövrigt för att ta förmiddagen ledigt, behövde lite egentid...bara ta det lugnt. So, jag pillrade i mig lite frukost & sedan knatade jag ut i trädgarden & arbetade i ett par timmar. Planterade dessutom den allra första blomman - en akleja (eller Columbine som de heter här) som jag fick från Scotts trädgård igårkväll. När jag som bäst geggade runt i jorden ringde det på dörren & moi tvingades jordig & tuffsig att rusa genom huset för att öppna. Ni skulle ha sett postbudets min när moi slog upp dörren med en trädgårdsspade i högsta hugg! :) Efter att ha undertecknat postsedeln & roat betraktat budets flykt nedför trädgårdsgången knatade jag in & ägnade en lustfylld halvtimme åt att supersakta paketera upp mitt paket. Sitter nu & gottar mig i mina små gula skinnmockasiner över alla härligheter som skickades - gladast blev jag för torrschampot, ännu en bunt tidiga mornar räddade! :)    

image434
Pa and Mommy dear - detta är anledningen till att jag despo-önskar mig en ny kamera i födelsedagspresent! Min usla kamera vägrar att fokusera rätt & har noll batteritid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0