Man kan ju hoppas...

Är uttråkad & omotiverad, checkar mitt horoskop:

Du har två riktigt händelserika veckor framför dig. Det är full fart varje dag, och mest handlar det om sommarnöjen och äventyr av olika slag. Du hinner säkert med lite romantik också, men du letar i första hand efter omväxling och nya upplevelser. Och dessutom älskar du udda utmaningar.
 
& plotsligt vaknar jag till lite - för det stämmer rätt bra. Under de närmaste veckorna ska jag ut & klättra, påbörja min leadclimber kurs, annordna midsommarfesten tillsammans med Martin & ägna hela den 21 Juni åt BBQ då årets Iron Chef tävling drar av stapeln. & detta är alltså det som är inplanerat i dagsläget (moi är expert på att sistaminuten planera in saker & ting). Sista meningen känns ju dessutom helt klockren! Soo, nu är jag nyfiken & lite förhoppningsfull - för oh så välkommet det hade varit med lite romantik! =)

Kommentarer
Postat av: mgs

Wow idaaah, vilken chocker!, du tror på horoskop ;)

Jag har funderat ett tag på att komma förbi dedär stället du kallar "Toron-to" och titta förbi, passar det någongång för dig?

2008-06-15 @ 02:00:01
Postat av: Maja

Va härligt det vore om du fick toppa dina veckor med lite lööööv ;) Tänk ändå vad kärlek kan göra med en?

2008-06-15 @ 09:03:01
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Bror - jepp, & det tror jag att du ocksa gor! Puss!



Maja - Jo det hade ju varit roligt. Men det verkar som om jag ar inne i en permanent svacka nar det galler det...

2008-06-15 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0