Sedan har jag ju...

kommit fram till en sak, som jag i & för sig redan visste men som nu är än klarare. För igår när jag tvingades agera extralärare åt Trevor knatade det förbi minst 3 killar som verkligen spanade in mig. Detta är naturligtvis trevligt, men inte något som sker lika tydligt i vanliga fall. Vilket beror på att moi alltid bara hänger med killar när jag är på TCA. & nu när jag klättrar med Martin, som jag i princip bara pratar svenska med, är det ju helt kört - det begriper ju till & med jag... Satan i gatan också. Så nu är lösningen att:


1) Börja klättra med någon som alldeles uppenbart är för ful, tex Trevor som nästan tangerar min australiensiske extrahandledare i att lika sideshow Bob

2) Börja klättra med en tjej.


Suck, ingetdera alternativet känns ju så där jättelockande.


Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Livet är riktigt hårt ibland, hahha :)

2008-06-17 @ 22:55:06
URL: http://lovebirdie.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaaa, riktigt grymt & plågsamt! ;)

2008-06-17 @ 23:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0