Sedan så...

Kan jag ju konstatera att om jag lyckas styra upp ett sådant möte så blir det till att hålla sig ruggigt långt borta från Little India tills det att vi träffats - moi saknar lite hämningar när jag ställs inför konceptet indisk buffé & knasmkt öl... Anyway, en gång är ingen gång - dessutom var det Pauls födelsedag så jag anser att det rättfärdigade svullandet... :) Roligast var nog ändå Martin, han åt nämligen i bästa buffé-stil, dvs. med andningsuppehåll för att låta maten sjunka ned inför nästa omgång. Fick lite 'amerikanare på Karibien-kryssnings' känsla när jag tittade på honom. 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej :) Hur har din dag varit? :D

2008-06-25 @ 00:10:31
URL: http://noppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0