So, sweet Corn...

Det är ju lite tungt just nu att vara skiljd från dig av så knasigt mkt vatten, men dessvärre kan moi inte lämna bananrepubliken Kanada för tillfället. So, hur då lösa den oerhört viktiga presentfrågan? Well, tänkte så som så att en kamera det har du ju inte! Tanken var därför att beställa efter en åt dig via nätet & se till att den dök upp till dig på din dag, men gaaah ute på marknaden finns det ju en miljard olika kameror! Alltså, ångest gånger 110! Rob hade rätt, moi suger på att ta beslut... Därför, kolla runt & leta reda på vad som är av intresse. Skicka sedan förslagen till mig & ta da, du kommer i sinnom tid att få en splitt ny kamera hemlevererad! Vilket i sin tur innebär att jag förväntar mig en knasrolig blogg att följa!  


p.s. & så dyker det för eller senare upp ännu en liten överraskning! Kraam älskade lillebror, du är en solstråle & du får mig alltid att skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0