Actually...

Det blev faktiskt inget rödvin igår - see, hur väl man än tror att man känner någon så kan den personen fortfarande överraska & göra de mest oväntade saker! :) Körde istället ett av mina favoritstunts - somna med alla lampor & kläder på + smink. Var typ medvetslös från 22 igår till 10 idag... So, jag körde på en modifierad verson av alternativ nr 2 - From 56° North to 27° South: Chasing the identity of an enigmatic fossil plant. Det får gå som det går helt enkelt! Lite 'för vad gör det om hundra år när allting kommer kring'!  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till på fredagen. Ha med dig de ord och det omdöme du fick idag. Kram, Ma

2008-03-13 @ 22:08:11
Postat av: Ida

Jag ska, for de gjorde mig verkligen glad. Massa kramar!

2008-03-13 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0