And I'm goooood!

Yes! Slog in på auto-pilot Ida nere i föreläsningssalen & lyckades super med min presentation! Värsta sköna känslan! Sure, allting annat kanske är lite halvkasst, men jag sysslar iaf med något som jag är bra på! Blev så till mig att jag till & med skämtade med prefekten under frågestunden - på svenska (han har bott i Sverige i fem år)! Sen blev allt lite konstigt igen när Rob kom fram för att ge mig beröm. Vi var båda helt stela & konstiga & när jag insåg att han också tänkte dra iväg & klättra med Sandra & Paul ikväll ändra jag mig snabbt till att gå ut med de andra geologerna för att dricka... Saken är den att jag verkligen bara var så himla ledsen igår & han kunde inte hantera det över huvud taget = han fegade imorse & stack iväg utan att prata med mig. Skippar man frukosten bara för att man inte vågar konfrontera någon så innebär det ett major problem enligt mig. Vänder man på det hela så skippade jag ju å andra sidan att klättra... Fast lite annorlunda tycker jag ändå att det är - till exempel så måste jag verkligen börja umgås med de andra geologerna nu om jag inte vill sluta upp som social paria... Suck, ska inte tänka på det just nu, blir bara så ledsen.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

GRATTIS!
Mexico - vilken chans. Tummarna upp för dig.

2008-03-15 @ 11:26:56
Postat av: Ida

Valbehovligt! Behover nagot att se fram emot & nagot att arbeta mot! Fick varldens energi-injektion! :)

2008-03-15 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0