Fast bortsett...

från min ilska över 'felande' utrustning, & idioter som jag har lust att smälla till, så är allt riktigt sweet. Ikväll blir det till att dricka sig in i dimman (helt gratis!) på ett av Torontos mest flashiga hotell, jag har ägnat morgonen åt brunch & 'Ida-tid' & just nu lyssnar jag på ABBA & peppar inför den galenskap som komma skall! Rasmus har lovat att inte bli riktigt lika full som han var igår (oh vad han var rolig, SO, SO DRUNK!) - han får hålla lite koll pa mig & se till att jag kommer hem safe and sound, typ. För att visa min tacksamhet har jag plockat upp detta åt honom, stackarn har ju jobbat på konferensen sedan i söndags...börjar bli lite sliten kanske? :)    

image344

Kommentarer
Postat av: Jo

Shit vad du är generös och omtänksam :P
Kraaam!

2008-03-05 @ 18:08:27
Postat av: Ida

Jo men alltid! :)

Kraam!

2008-03-06 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0