I'm strange?

Jo, & så en sak som får mig att le varje gång jag tänker på det. Sure, vissa hade kanske blivit förolämpade (rabiata feminister enligt mig) but moi tycker att det är så fun, delvis för att det stödjer min teori om att det bara är gamla gubbar som faller för mig (undantaget små killar). Historien är som följer, moi tog en taxi från Radisson i onsdagsmorse = innan chocken med Rob, så moi var bubblig & glad & pratade på i 110 med den trevlige lille taxigubben. I fredags när vi sitter på tåget ut till Niagara säger Mathias (R's vän):

M - Taxischaufförerna börj känna igen oss nuu.
Moi - Vad?
M - Jo, jag tog en taxi & gubben bara 'kom du från Finland?' sa jag svara jo, & då fråga han om jag hadi en vän som också kom från finland & jag svaraaa jooo. & då sa han 'And he has a girlfriend who's from Sweden! She's nice, she's really, really nice! I mean really nice, you know what I mean...'
Moi - Ahahahaha! Men han var ju typ 70, kul att han gillade mitt utseende & inte min personlighet!
R - Så vad svara du då?
M - Ja sa int sa mycki, men han prata på om di resten av vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0