Jag kommer att bli...

bästa pensionären ever! Oki, detta talar för det:

1) Jag är liten, gamla långa människor blir lite lätt för smala & dystra. Satsar stenhårt på att bli den äpplekindade sorten!
2) Jag är halvt beroende av Zatzy, te & katter redan nu...inse hur det kommer att vara kring 2060!
3) Jag halkar lätt när det är halt ute
4) Antikrundan är bästa programmet ever!
5) & Ernst! Don't get me started!

+ det slutgiltiga beviset. Idag när Jan bad att få mitt mobilnr kunde jag det inte utantill utan jag var tvungen att kolla upp det, på en lapp... 

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Jag möts av en något olustig känsla när jag inser hur mycket pensio jag redan är.. Såsom i kväll, när jag kom på mig själv att sjunga med i Så ska det låta, var jag tvungen att gå och göra något annat. Punkt 3,4,5 stämmer till punkt och pricka in även på mig. Du löser inte korsord också?

2008-03-28 @ 23:50:32
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Ida

Gaaah! Jooo! Det hade jag helt glomt bort! Shit...behover alltsa bara lara mig att sticka & sedan ar jag fix & fardig PRO-medlem!

2008-03-29 @ 00:04:09
Postat av: Mgs

+ att du ALLTID måste hålla armkrok med mig så fort vi
går ut på vintern, jag vet det gränsar på punkt 3 men ändå :)

jag kommer däremot aldig bli pansio för jag, jag lyssnar på Simon & Garfunkel

2008-03-29 @ 04:34:00
Postat av: Mariélle

Suck.. Jag kan lära dig sticka, sedan kan jag visa dig min plastpåsesamling också. Blah, det här är ju deprimerande!

2008-03-29 @ 11:10:12
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Ida

Mgs - Vada gransa? Den hor ju solklart ihop med punkt 3! Herr 'jag sportar basker fastan jag ar 18'!

Mariélle - Oh...

2008-03-29 @ 21:57:06
Postat av: Maja

Så ska det låta är väl inte pensio heller, det är ju typ bäst. Please say att det inte är pensio ;)

2008-04-01 @ 14:11:26
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Eh lite kanske... Fast jag maste ju erkanna att jag gillar det jag med, men inte lika mkt sedan alla borjade kanna att de skulle showa precis non-stop...

2008-04-01 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0