Lätta steg!

Fick precis ett litet meddelande som gjorde mig så glad! Att få beröm eller ett vänligt ord kan ibland göra så vansinnigt mkt!

Your presentation style was excellent, and also they way the slides were set up. You will do well in conference presentations.

/Jochen


Nu ska jag snabbläsa upp mig lite på sniglar & sjöstjärnor innan jag knatar iväg till the ROM för dagens undervisning. Sedan bär det iväg till TCA för att klättra, hoppas på att jag äntligen ska klara av den där idiotiska 5.10-! Håll tummarna för det!

Kommentarer
Postat av: Maja

Klart du är bäst. Jag är iaf ett stort fan! :)

2008-03-13 @ 19:05:53
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Tack, du ar sa gullig! :)

2008-03-13 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0