Med tanke på Jo's kommentar...

'Jag tackar jättemycket för den informationen, jag älskar faktafel i filmer (speciellt geologiska) =)'

Det gör jag med! På ett helt fanatiskt litet sätt sitter jag & letar fel varje gång det råkar dyka upp en film som innehåller något med geologi! Roligast på bio så här långt är 'Day after Tomorrow' - shit, jag & mitt ex skrattade så att vi grät vid ett par tillfällen - vilket är extra kul när man är de enda i hela salongen som gör det & alla andra tror att man är lite egen! Men...när övergår det till att bli jobbigt? Jag menar, om du är advokat - blir du då inte jättetrött av att titta på typ TV över huvud taget? En sak är iaf riktigt säkert - älskar man serier om läkare & sjukhus ska man till varje pris undvika ma & pa...slakt, major... 

Kommentarer
Postat av: Ida

MEN JO! Var handduken verkligen sa dar stor?! Jag minns den som MKT mindre! Fast det kan ju ha berott pa lite tillfallig sinnesforvirring orsakat av syrebrist... :)

2008-03-28 @ 20:57:35
Postat av: Jo

Jag tror tyvärr att så var fallet :) Btw, fin Day... bild :D

2008-03-29 @ 09:07:07
Postat av: Ida

Tank vad man efterkonstruerar saker! :)

Hall muspilen over Day-bilden en stund innan du klickar pa den sa ser du att jag de facto valde den just for att den ar sa...jaa... :D

2008-03-29 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0