Men visst ja!

Virriga moi glömde ju helt av att rapportera från gårdagens söndagsmiddag hemma hos Pauls föräldrar! Men helt ärligt så är jag lite för trött för att skriva ned allt som hände där. Tänker istället printa ut en bunt artiklar till & trava hem till väntande laptop, gallons of tea & avokado. Rapporten får således vänta tills imorgon, men...så mkt kan jag säga - det var supertrevligt & inget av mina två små neurotiska skräckscenarion utspelade sig:

1) Blev såleds inte ihop-parad med någon släkting
2) Eller tillfrågad om jag ville agera surrogatmamma åt Paul & Sandra

& bara det, i kombination med sötpotatis, gjorde ju typ nästan hela kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0