Oskicklig...

Detta med tajming & att vara förutseende är väl kanske inte riktigt mois grej. Var som sagt lite lätt sönderstressad igår... Efter att ha hivat in tvätten i huset hoppade jag in i min väntande taxi & bad den rare lille farbrorn som körde att slå gasen i BOTTEN! Men pga att jag var lite sen redan när vi startade från huset + att Toronto beslutade att visa upp sig från sin sämsta sida ('snöstorm' + kaosartad trafik) kom jag sent till flygplatsen. Bara 35 min visserligen, men nog för att moi skulle börja panika lite. Inte blev det bättre när jag insåg att jag glömt att printa ut det jäkla flightnumret... Så där snurrade jag runt i dryga 2 timmar (med pinsamt utrop i högtalarsystemet) innan jag gav upp & åkte tillbaka in till Toronto. Kom hem, ringde Viktoria & insåg att jag missat Rasmus med typ 15 min eftersom han kom in med ett annat (försenat) flyg från Frankfurt... Vid det laget hade Vik dirrigerat honom till Insomnia eftersom hon inte visste var jag var. Så det blev till att spurta dit istället - i onödan eftersom han satt fast i trafiken & anlände typ en timme senare. Uuum, jäklar vad stark jag kände mig då... Läge för personligassistent? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0