Så mkt att göra...

Jag är typ sämst i världen på att planera min tid, vilket i regel resulterar i att jag blir helt igenslammad med jobb med jämna mellanrum. Har precis hittat en sådan period nu, hela dagen idag har varit craaaazy. Har slitit som en liten gnu. Sure, inte jobb i vanlig mening kanske, men iaf - konstant upptagen. Har precis kommit tillbaka från att ha undervisat på the ROM. Studenterna är väl inte de mest begåvade själar jag stött på, men det gör inte så mkt för jag har verkligen roligt där! Oavsett om det är för att jag & David kan skratta i mjugg eller för att jag ser att jag når fram & gör ett intryck så är det verkligen helt fantastiskt att få tillbringa varje torsdag-eftermiddag där! Ska försöka snabb-tåta ihop min rapport nu & sedan får vi se om jag hinner iväg & klättra eller inte...hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0