Sunny day!

Idag skiner solen här i Toronto - Isolde kvittrade värre än fåglarna ute i trädgården! Har nog aldrig tidigare stött på en människa som är så styrd av vädret. Mulna, grådassiga, dagar ser hon ut som sju svåra år medan dagar som denna...hon har städat hela bottenvåningen - sjungandes, hon har spontansprungit ut på trappen & bubblat över av glädje & hon har kallat kardinalfågeln som bor i ett litet träd utanför köksfönstret 'Daaaarling' ca 11 gånger. Det är faktiskt rätt underhållande! Planerar att plocka upp en bukett tulpaner på vägen hem så att jag gör hennes dag komplett! Till mig tänker jag köpa lax, just nu känns det lite som om mitt väl & ve hänger på om jag får i mig det eller inte. :) 

Kommentarer
Postat av: mgs

damn, domherrarna är pimpiga i Canada!

2008-04-01 @ 17:11:26
Postat av: Ida

Haha! Yes they are! You know what they say...everything is bigger and better in america! :)

2008-04-01 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0