Tjing!

Frånvaro från bloggen, jobbigt! Men igår krånglade allt bara & idag har jag varit upptagen med att läsa artiklar hemma i huset, mumlat fram svenska svordommar åt Chinny eftersom hon har varit ett riktigt litet plågoris & tvättat med Rob. Det sistnämda är en lite jobbigt punk. Att vi tvättar tillsammans underlättar nämligen enormt mkt, det är roligare, billigare & moi behöver inte bära dit tvätten eftersom han gör det. :) MEN, & detta är ett stort men, Rob äger ett sjukligt antal ullsockor. Sockor som luktar vått får, lerigt, skotskt mögfår... Vilket gör att mina kläder också luktar så som jag inbillar mig att en skotsk klanmedlem gjorde på 1700-talet. Inte super med andra ord. Försöker lite diskret att omfördela mina kläder så att de inte ska utsättas för detta bittra öde, vilket dessvärre inte alltid lyckas. Sooo, moi har inhandlat en lite 'oljevaniljdoftpryl' som jag har i min byrå, min enda räddning! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0