Yesterday all my trouble...

Tog mig aldrig in till institutionen igår, tillbringade istället dagen med att först hysterieskriva på mitt arbete, gråta & klättra. Det som har hänt är att Rob åkte in för kompletterande kirurgi för tanden + nytt besök hos läkaren (lite bättre - blodtryck kring 150) & mötte upp med sin favorithandledare som rekommenderade honom att åka hem omgående eftersom han var så orolig... So, nu är det bestämt - det blir inte ens en master utan han åker tillbaka till Skottland om ca tre veckor. Har väl visserligen trott att det var det som skulle hända, med jag blev ändå helt förstörd. Efter att ha spätt ut mina 51 koppar med tröstte med tårar beslutade vi oss för att åka till TCA för att få något annat att tänka på. Kände mig lite småkonstig men trodde att det berodde på att jag gråtit så mkt - vilket det inte var, är på väg med rekordfart in i en förkylning... Har frossat hela natten & att trava in hit till institutionen för dagens seminarie var bara pain (alla leder värker). Uuum...denna spådom fick jag med mitt te imorse 'Secret with life is to enjoy every moment of it'. Vad är oddsen liksom?


Kommentarer
Postat av: Jo

Vet inte vad jag ska säga...
Stooor kram!

2008-03-27 @ 22:13:16
Postat av: Ida

Det hela blir oproportioneligt jobbigt just for att jag ar har & alla som jag tycker om ar pa andra sidan Atlanten... Men, men, livet gar vidare! Massa kramar till dig!

2008-03-27 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0