8.50...

Moi har yogat i 30 min, duchat, klatt pa mig & sminkat mig + atit forsta delen av min frukost (vantar pa min varma agg-tortilla nu). Fick precis ett glas farskpressad apelsinjuice i handen & allt kanns bara fundamentalt fel. 1 Maj ska agnas at att ma daligt, att vara riktigt apigt bakful! Den ska inte ga i halsans tecken! Suck... Hade jag varit i Lund nu hade jag suttit ihopkrupen i soffan i vardagsrummet, tomtittat pa Dr Phil & varit inne pa typ skal tre med Valios hjortronyoghurt med fryst mango, hallon & blabar + massa flytande honung. & jag hade suttit dar & funderat pa om jag  skulle orka angesta over vad som hande igar...& komma fram till slutsatsen att sa inte var fallet. & sedan hade jag ringt till darling Jo & skrattat hysteriskt at allt vad vi sagt & gjort, obsessat over de vi mott kvallen innan & det hade sakert klamts in ett eller annat 'MEN Idaaah!'... Sakna. Jo - uppdatera mig, vilka utsvavningar agnades gardagen at?! Vimmelparaply nodvandigt detta aret med, or was it a year of strandbollar & vindruvskrig? Kraam!

Kommentarer
Postat av: Jo

Starling!
Inget vimmelparaply var nödvändigt. Det var, mesta tiden, strålande sol o varmt (ca 20). Saknade dig o Sus o alla andra av mina vänner som jag inte är korridorare med :) Hade dock en mycket trevlig dag =) Kvällen blev som vanligt seg o inte mkt hände. Jag har verkligen lagt ner försöken att få till en valborgskväll där jag orkar festa... Men allt som allt en trevlig dag. Eftersom solen var framme fick jag även lite färg i ansiktet = alltid trevligt =)
Puss!

2008-05-02 @ 16:35:19
Postat av: Ida

Underbart - dock tycker jag att vimmelparaplyet var typ den basta uppfinningen ever! Vi borde ha fatt nagot slags pris for kreativt (ehum, fylleinducerat) tankande dar! :)

Saknar er alla med, men mest dig! & du - jag ar sakert pa att det ar overskattat med nation den dagen. For tank sa fulla alla maste vara, & hur langa alla koer skulle vara over allt! Neeej, efter den enda gang jag kopt intrade (forsta aret - akte hem vid 9 eftersom Hans var sa full att han knappt kunde ga...) sa har jag varit fullt nojd med att toka runt i korridorer! :)

Puss!

2008-05-03 @ 05:21:03
Postat av: Jo

Vimmelparaplyet är nog den bästa fylleinducerade idén ever =)

Ja, korridortokande känns verkligen bäst. Första året lyckades jag komma iväg till Hallands, men så har jag ju aldrig kul där o det började typ då. Kvälls biljetter är verkligen överskattat på Valborg.

Nu ska jag göra iordning mig för liten dagstrip till Köpenhamn =)

Puss!

2008-05-03 @ 09:52:32
Postat av: Ida

I know! Maste upprepas nagon gang! Gaah, sa fun det var - & David...rolig manniska! :)

'Henriksar' - korridorfotboll hos Viktor! I love korridorsfotboll! Oh, nasta gang jag ar i Lund, kan vi inte sporta korridorskubb?! Alltsa, Hallands ar lite markligt - jag har haft kul dar ibland, men det kanns alltid lite som om jag borde ha roligare... Don't know why. Kan det vara den gamla Erikhistorien som spokar & gor att jag undermedvetet skar pa alkoholkonsumptionen?

Underbart med Kopenhamnsresa, onskar att jag hade kunnat vara dar med...aven fast Mexico ar ratt sweet det med! :)

Puss!

2008-05-03 @ 19:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0