...BBQ!

Sedan blev det födelsedags-BBQ hemma hos Laura & Wolf(gang... men vi låtsas inte om den senare delen av hans namn...). Kunde inte för mitt liv komma på något att ge dem så tillslut swischade jag ihop ett litet 'dagenefter-kitt' bestående av små flaskor med apelsinjuice & en mix av mina lingon & tranbärsmuffins. Hade super-roligt (skrattade så att jag grät de första 5 minuterna när jag följde de dråpliga 'rädda köttet' scener som utspelade sig i trädgården när grillen tog eld), träffade massa intressanta människor & drack alldeles på tok för mkt vin. Blev dock inte missärfull eftersom:

1) Jag har ett minne av att jag lyckades skriva ned min mailadress mkt prydligt & fint
2) Jag inte glömde nycklarna på utsidan av dörren...

Dock somnade jag i soffan eftersom trappen kändes lite övermäktig... :) Mkt lyckad kväll med andra ord! 

Kommentarer
Postat av: mgs

haha, senast vi grillade hos mig bitchslapade emil ceeh med en marinerad kotlett rakt över kinden, mkt mkt skoj. Det blev gott också kan jag tillägga om det inte framgick...

Men hallå, Canada in riot!? Ryssland tog hem VM i hockey!? Någon uppståndelse måste ha skett

2008-05-20 @ 00:53:00
Postat av: Ida

Ourk! Vem tvingades ata den kottbiten - eller klassades den som kontaminerad efter kontakten med C?

2008-05-20 @ 01:43:12
Postat av: Maja

Jag måste säga att det verkar väldigt lockande att festa med dig när du pallrar dig hit ;)

2008-05-20 @ 18:39:45
URL: http://misssmor.blogg.se
Postat av: Ida

Baserat pa muffinsen eller? Gillar att baka sa det ar inga problem! :) Fast jag smickrar ju mig sjalv med att det inte ar enda anledningen till varfor folk vill ha med mig ut pa galna upptag! :)

2008-05-20 @ 18:49:41
Postat av: TBO

Nej för att du verkar så himla galet crazy. Tror inte man kan ha tråkigt en sekund i ditt fyllo-sällskap.

2008-05-20 @ 21:19:52
URL: http://misssmor.blogg.se
Postat av: Ida

JAG har iaf aldrig trakigt! Sedan sa ar det val upp till alla andra om dom uppskattar moi eller inte! ;)

2008-05-20 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0