& det samma är...

fallet med mitt arbete. Slutbetyget på hela kursen blev ett A, vilket enligt kriterierna faller inom ramen för 'Excellent'. Något som jag rent logiskt sett borde vara nöjd med... Men icke, för det irriterar mig något grymt att jag inte fick ett A+ på denna kursen! First of all - jag var så sjukt mkt bättre än alla andra! Detta medför ju i & för sig inte att jag kvalificerar mig för ett A+ automatiskt, MEN eftersom jag fick A+ på båda uppsatserna, samt för deltagande & resumé för J-B's del (vet inte hur den delen gick för Jochen) känns det ju lite som om det var presentationen som sköt det hela i sank. Frustrerande! Anyway, framtida anslag är iaf safe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0