Glorious morning!

Inte rent vädermässigt kanske - grå himmel - men moi är happy anyway! Vaknade upp vid nio (underbart att få sova lite längre, vanligtvis vaknar jag senast vid 8) & åt frukost - skivad apelsin, nätmelon & jordgubbar + iste. Sedan drog jag på mig träningskläder, dumpade av min tvätt hos koreanerna, & gick på power walk. Så underbart! Knasiga hus, blommande magnoliaträd, katter med bjällror runt halsen & fågelsång - gick bara runt & log! Efteråt hämtade jag upp min tvätt & lämnade in min duffel för kem = vintern är officiellt över! Skuttade hem & swishade ihop lite lunch & sedan gled jag ned till institutionen. Nu sitter jag & tittar ut genom fönstret på himlen som har fel färg & väntar på att tiden ska gå, för ikväll vid halv sju ska jag möta upp Paul & de andra pa TCA! Längtar så mkt. Sure, yoga i soluppgången är wonderful & tokig 'hopparunt' kvällsgympa är roligt, men inget är som att klättra. Att klättra är något som går utanpå allt annat, det är något man lever för...  


image405
Utanför vår trappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0