Har precis...

kommit hem efter kvallens middag - vilket var en liten pers i sig. For Jan & de belgiska killarna ville att jag skulle folja med dem, & Martin ville att jag skulle folja med honom & hans sallskap. Hamnade i tidernas 'what to do', men beslutade mig tillslut for att folja med den nagot yngre gruppen eftersom jag ville prata klattring med Stèfan. Vilket sket sig totalt eftersom vi tappade bort honom... Anyway, pratade ratt mkt med en supertrevlig colombianska som jag hade liiite for mkt gemensamt med. Nar hon berattade om sin expojkvan var det lite som att hora nagon lasa upp ens egen biografi. Inte bara var killen geolog, med de blev ihop vid samma alder, var tillsammans lika lange & uppbrottet - the same... & da fragar man sig ju vad som egentligen ar oddsen for det?! For sa himla textboksmassig var de facto inte mitt forhallande med mitt ex! Basta!

Kommentarer
Postat av: ma

Pappa kom hem för ett par timmar sedan. Han är nöjd med sin resa.
Kram från oss alla!

2008-05-09 @ 22:29:47
Postat av: Ida

Skont att hora att han ar hemma & att han ar nojd med resan - sa i framtiden kanske det inte blir lika omojligt svart att gora en liten detour pa 1.5 h...

2008-05-10 @ 05:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0