Hard work...

Det har med att lasa artiklar vid poolen gick ju sadar...lyckades plaga mig igenom en sida, sedan somnade jag. I & for sig kan man ju skylla pa att det i princip ar vansinne att lasa Nature-artiklar om den senaste istiden en lordag eftermiddag i Mexico... :) Det enda jag egentligen lyckades med var att skapa en semipermanent tatuering genom att somna pa artikelhogen = mois svettklibbiga vad reagerade med en Science artikel & de bestamde sig for att forsoka bli ett. Sooo, vill man lasa lite om LGM (Last Glacial Maximum) sa har man en fullt godkand anledning till att spana in mina ben! :)

image390
Yes, livet ar hart i tropikerna! Nu ska jag flippfloppa mig ut i koket & se om jag kan uppbada annu ett glas farskpressad apelsinjuice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0