I might be in paradise but I miss...

Arbetade som bast nar Jorg forklarade att han & Mara skulle aka ivag & ordna lite arenden. & det var nar dorren smallde igen bakom honom som det blev helt tungt i brostet pa mig, for helt plotsligt slog det mig att det har varit 'Ida' i mer an en & en halv vecka nu. Bara Ida rakt av, vilket ar helt naturligt eftersom mitt namn ar det minst smeknamnsvanliga namnet on earth. & det har varit helt oki fram tills jag motte Rob, men fran den dagen fram tills nu sa har jag varit Hon, Beb, Deb's eller Lady P. & sa har han skrattat at mig & forklarat att de som man tycker om 'requires a lot of names'...

image387
& sedan kom saknaden efter Toronto & alla dar... Fast mest Rob - & nar den gudomliga ordningen (Murphy) slog till i samma veva & Mp3n borjade spela 'In my heart' kom tararna. & jag som hade borjat hoppas pa att de var slut...

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag önskar att jag kunde göra något. Saknaden efter personer är verkligen fruktansvärd. Och tårarna är bra för annars samlar de sig i bröstet som en klump och blir bara skit. Stora kramar!

2008-05-01 @ 16:49:44
Postat av: Ida

Men att veta att nagon tanker pa en hjalper jattemkt! & det blir hela tiden battre - visst, det kommer att bli tungt igen nar jag kommer tillbaka till Toronto...men tiden laker alla sar! Dessutom - tror ju
pa att allt har en mening & min teori nu ar att detta kommer att leda till att jag traffar karleken i mitt liv (nu nar inte ALLA langre kan tro att jag & Rob ar ett par)! :)

2008-05-01 @ 17:06:36
Postat av: Ida

& du har sa ratt - tarar ar bra, de lattar pa trycket! Kramar i massor!

2008-05-01 @ 17:07:47
Postat av: ma

... och en blöt puss från Tottebo, den mest sympatiska katten med stora tassar... Det blev en sommar här på 3 dagar så han är på grönbete = äter gräs igen.

2008-05-01 @ 17:16:27
Postat av: Ida

Naaaah, alskade lille skruttkatt! Vad jag saknar honom, han ar verkligen den mest alskvarda 'lilla' varelse som finns! & gras - um vad gott! :)

2008-05-01 @ 17:52:23
Postat av: ma

Ett fint kort till om dig. Är det taget i Toronto av Rob?
Pappa kom inte iväg ikväll till Arlanda då planet stannade i Arvidsjaur pga något fel. I stället flyger han imoorgon kl 09.00 till Stockhlom, vidare via Kastrup till Chigago och sedan till Washington. Snopet!

2008-05-01 @ 20:05:28
Postat av: Maja

Oooooh! Träffa kärleken är nog preeeeecis va du behöver ;)

2008-05-01 @ 21:58:36
Postat av: Ida

Ma - Ja, det ar annu ett av Robs kort. De ar alla valdigt olika, men fangar anda mig pa nagot satt - vilket jag tror beror pa att vi kanner varandra sa val.

Aj da, det var inte bra... Surt att bli fast i Arvidsjaur av alla stallen. Well, Kastrup ar iaf en jattetrevlig flygplats & sedan far vi hoppas pa att allt funkar ok i US...

Maja - Ar det inte vad vi alla behover? :)

2008-05-02 @ 07:32:18
Postat av: Maja

Nej usch, jag har gjort det och det är ett helvete bara. :P

2008-05-02 @ 19:42:25
Postat av: Ida

Men sa kan du ju inte tanka! For det har jag ocksa gjort - & det gick ocksa kappratt - men hoppet ar det sista som far lamna en! & sa underbara som vi bada ar sa FORTJANAR vi sweet love! ;) Kraam!

2008-05-03 @ 05:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0